Klickmaraton

Är det bara jag som ibland blir manisk på att klicka vidare till nya bloggar i andra bloggares kommentarsfält? Man kan hitta guldkorn där…

Får ni ibland för er att klicka er vidare på kommentarer i andras blogginlägg? Man kommer vidare till nästa blogg och till nästa blogg och så vidare… Helt plötsligt har man läst om så många spännande människor som man inte visste om att de fanns där ute i Sverige. Det svåraste är att begränsa sig, helt plötsligt har man börjat att klicka sig igenom nästa bloggerskas (ja bloggerska, de flesta är tjejer som bloggar) kommenterar och bloggar.

Idag hittade jag några nya trevliga bloggar när jag klickade mig vidare med morgonkaffet i handen, här är några.

Orsakullan, Emilysliv, En Chic Mammas Bekännelser, Alice Lindström.

Helt olika personer i olika åldrar som bor på olika ställen i Sverige men med

DSC_0210
Den är fortfarande så vacker den här buketten efter att den har fått torka. Färgerna är så höstiga.

Idag ska vi på promenad runt sjön, jag och Nils. Vi ska promenera med Ellinor och Nova, kanske är det någon mer som kommer med. Det ska bli skönt. Sedan ska jag och Marcus fira vår årsdag. Vi tror att det är idag i alla fall. Hur vet man exakt vilken dag man blev ihop? Är inte det något som växer fram eller är det en överenskommelse man gör? Säger man det att ”nu är vi ihop” och tar i hand? I så fall har jag/vi missat det…

Solen skiner här och jag hoppas att deen skiner över er alla där ute också! KRam på er!

2 reaktioner till “Klickmaraton

    1. Men så roligt att det inte bara är jag! Jag har dessutom precis upptäckt bloglovin, så nu prenumererar jag på alla roliga bloggar jag hittar, inklusive din! 🙂

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.