Sov som en stock!

När man inte ens vaknar av sin älskade lilla skrutt, då behöver man sova. Dagarna är ganska hektiska rätt igenom, så sömnen behöver man ta vara på.

Om jag inte sov något natten till igår, så tog jag igen det med råge i natt! Jag vaknade inte ens när Marcus var uppe och hämtade in Nils till vår säng. Jag vaknade av att Nils gnällde och tyckte att jag var jobbig som låg och knödde på honom. Jag hade ju ingen aning om att han låg där! Det var absolut första gången det hände sedan Nils föddes…

IMG_2628

Jag var ändå väldigt trött efter jobbet och hade en checklista att gå igenom innan kvällen. Jag gjorde en blåbärspaj till tre-kaffet imorgon, det var kör-övning i två timmar och så skulle jag ta en liten joggingtur. Men imorgon är det fredag och snart helg!

Sov gott vänner! 

4 reaktioner till “Sov som en stock!

  1. Åååå blåbärspaj med vaniljsås, så himla gott! Ge mig!
    Svar: Hahaha ja hoppas att du får en Decleor kalender då för det är du minsann värd 😉 Alla skall ju ha en kalender,hihi.

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.